טיסות זולות יותר עם WayAway: אגרגטור טיסות חדשני המציע Cashback על דילים בטיסות


כשאתם חולמים על הנסיעה הבאה שלכם, המחיר המשוגע של הטיסות לעיתים קרובות מהווה מכשול. אז מה אפשר לעשות כדי להפחית את ההוצאות ולהפוך את החלום למציאות? פשוט – הצטרף לWayAway Plus! למציאת טיסות זולות.

WayAway הוא אגרגטור טיסות חדשני המספק למטיילים את המחירים הטובים ביותר על כרטיסי טיסה. עם החיפוש המשוכלל, מתבצעת השוואת מחירים שמציעות כל החברות הגדולות בארצות הברית, אירופה וברחבי העולם, ומציגים את המחירים הסופיים ללא תשלומים מוסתרים.

וכדי לעזור לכם לחסוך עוד יותר, הם מציעים את תוכנית החברים WayAway Plus. כחבר WayAway Plus, אתם מקבלים החזר כספי על טיסות, מלונות, שכר רכב, סיורים ועוד. כל המאפיינים האלה זמינים עם ניסיון חינם של שבעה ימים.

עכשיו, אנחנו יודעים שאתם יכולים לחשוב שזה נשמע יותר מדי טוב כדי להיות נכון. אז, איך זה עובד בדיוק?

כשאתם מזמינים טיסה דרך WayAway, הם מקבלים תשלום מהספקים שלהם (חברות תעופה וסוכנויות). במקום לשמור את כל הרווחים לעצמם, הם משתפים את האהבה! כחברי WayAway Plus, אתם מקבלים 50% מהעמלה שלהם. זה משמעותו שאתם מרוויחים בין 1.1%-1.3% מעלות כל כרטיס.

אך זה לא הכל, WayAway גם מציעה את תוכנית החברות WayAway Plus. חברים ב- WayAway Plus מקבלים Cashback על טיסות, מלונות, השכרת רכבים ושירותי נסיעה אחרים, וגם יכולים ליהנות מתמיכה טיפולית בנסיעות ותוכן מקומי מוכן על ידי מקומיים. כל התכונות האלה מגיעות עם ניסיון חינם למשך 7 ימים.

אז, עם WayAway, אתם לא רק מוצאים את הטיסה הזולה ביותר, אתם גם מרוויחים כסף בחזרה על ההזמנות שלכם, ואתם מקבלים את מיטב השירות והתמיכה. הצטרפו ל- WayAway היום והתחילו לחסוך על החופשה הבאה שלכם!

התחלו עכשיו ונסו את שירותי WayAway ו- WayAway Plus ותראו את ההבדל בעצמכם!

נשמח לשמוע את דעתך

      השאר תגובה

      hotelfinder.co.il
      Logo
      השווה בין פריטים
      • סה"כ (0)
      לְהַשְׁווֹת
      0
      עגלת קניות