10 המלונות הטובים ביותר ב באר שבע לשנת 2022 – הבחירות שלנו

הסיבות המובילות מדוע הזמנת מלון ב באר שבע הגיונית עבור הצרכים שלכם

רצינו לספק רשימה של מלונות שלדעתנו מעולים מסיבות שונות. המלון הראשון ממוקם בלב העיר, יש בו בריכת גג ומציע חניה חינם. זה מקום נהדר לשהות בו אם אתה רוצה להיות קרוב לכל האקשן.

#1. מלון הנגב מבית דומוס

מלון הנגב מבית דומוס (The Negev Hotel By Domus) מתגאה בגינה ובטרסה, והוא ממוקם בבאר שבע, במרחק של 2.4 ק"מ מאוניברסיטת בן גוריון ובמרחק של 100 מטרים מבאר שבע. מקום האירוח ממוקם במרחק של 8.6 ק"מ מעומר, 9.1 ק"מ מחצרים ו-13 ק"מ מנבטים. דלפק הקבלה שבמקום פועל 24 שעות ביממה, ויש גם שירותי קונסיירז' והמרת מט"ח.

#3. La Finca Luxury Suites Hotel

מלון לה פינקה לאקז'רי סוויטס (La Finca Luxury Suites Hotel) ממוקם בבאר שבע, במרחק של 4.3 ק"מ מאוניברסיטת בן גוריון, ויש בו צ'ק-אין וצ'ק-אאוט מהירים, חדרים ללא עישון, טרקלין משותף, אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים, גן, חדרי משפחה, טרסה, ג'קוזי ומטבח משותף.

#4. Beer Sheva Old City Apartments by Master

דירת העיר העתיקה בבאר שבע (Beer Sheva Old City Apartments by Master) נמצאת בבאר שבע, במרחק 3.4 ק"מ מאוניברסיטת בן גוריון, ויש בה טרסה, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. מקום האירוח משקיף לנופי העיר, ונמצא במרחק של 8.7 ק"מ מחצרים ו-8.9 ק"מ מעומר.

#5. Sapir Boutique Apartments

מקום האירוח 'דירות בוטיק ספיר' (Sapir Boutique Apartments) נמצא בבאר שבע, במרחק של 2 8.8 ק"מ מעומר, ויש בו נוף לעיר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

כל יחידות האירוח כוללות מיזוג אוויר, פטיו, פינת אוכל, פינת ישיבה שיש בה טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, וחדר רחצה פרטי מאובזר במלואו עם מקלחת ומייבש שיער.

#6. Eshel Mansion – Boutique Suites

מלון אחוזת האשל – סוויטות בוטיק (Eshel Mansion – Boutique Suites) נמצא בבאר שבע, במרחק של 3.9 ק"מ מאוניברסיטת בן גוריון, כ-2 ק"מ מבאר שבע, 8.6 ק"מ מעומר ו-8.9 ק"מ מחצרים. יש בו צ'ק-אין וצ'ק-אאוט מהירים, חדרים היפואלרגניים, גן, טרסה, אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים וחדרים עם מרפסת.

#7. מלון לאונרדו נגב

מלון לאונרדו נגב (Leonardo Hotel Negev) מציע חדרי אירוח נוחים ואלגנטיים בלב מרכז העיר של באר שבע, ליד התחנה המרכזית וקניון הנגב.

תוכלו ליהנות במלון מבריכת שחיה חיצונית, ומאזור בריאות עם סאונה, ג’קוזי, חדר כושר ושירות עיסוי.

#8.מלון אלאדין באר שבע

מלון אלאדין (Aladdin Hotel Beer Sheva) ממוקם בקצה הצפוני של מדבר הנגב בבאר שבע, ומציע יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם. במרחק של 7 ק"מ תוכלו למצוא את האתר הארכיאולוגי תל באר שבע, המוגן על ידי אונסק"ו.

כל יחידה מספקת טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח וקומקום חשמלי. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים אמבטיה או מקלחת ומגיעים עם מייבש שיער. זמינים מוצרי טיפוח ללא תשלום.

#9.‪Ann’s Place‬

מקום האירוח 'המקום של אן' (Ann’s place) נמצא בבאר שבע, במרחק של 1.7 ק"מ מאוניברסיטת בן גוריון, ויש בו יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי בחינם.

#10.קאנטרי האוס

דירת קאנטרי האוס (Country House) נמצאת בבאר שבע, במרחק של 3.9 ק"מ מהמרכז הרפואי סורוקה ו-6 ק"מ מאוניברסיטת בן גוריון. יש במקום טרסה ומיזוג אוויר. למקום האירוח יש מרפסת, חניה פרטית בחינם ואינטרנט אלחוטי בחינם.

יש בדירה חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד, מצעים, מגבות, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מטבח מאובזר במלואו ופטיו עם נוף לגינה.

נמל התעופה הכי קרוב הוא נמל התעופה בן גוריון, שנמצא במרחק של 99 ק"מ.

נשמח לשמוע את דעתך

      השאר תגובה

      hotelfinder.co.il
      Logo
      השווה בין פריטים
      • סה"כ (0)
      לְהַשְׁווֹת
      0
      עגלת קניות