10 הכי טובים ל-2024: מלונות ב-שרם א שייח

שארם א-שייח, חוזרת להיות היעד המועדף עליהם לחופשות על הישראלים ובעולם בכלל. בתקופות החגים, חופשות והקיץ ישנה נהירה של מטיילים לאתר הנופש הקסום הזה שארם א שייח הוכיחה כי הישראלים לא שכחו את הקסם של העיר היפהפייה עם עשרות אתרי הצלילה המרהיבים בסביבתה והחופים השלווים אשר למרגלותיהם היא שוכנת. 

בשארם א שייח  ניכר שינוי עצום אשר חל עליה בעשורים האחרונים.הושקעו בה משאבים כלכליים ומאמצים רבים ע"י השלטון המצרי על מנת להפוך אותה לריביירה המצרית –וההימור של המצרים על פנינת הטבע הזו הצליח ובגדול. הוקם בה נמל התעופה הבינלאומי כמהלך אסטרטגי אשר גרם לצמיחה תיירותית וכלכלית, שארם א שייח מושכת אליה מאות אלפי תיירים מרחבי העולם מדי שנה המגיעים ליהנות מאתרי הצלילה המפורסמים שלה, מהתרבות המצרית המרתקת ומשפע מקומות הבילוי המודרניים בה.

רוב המלונות בשארם, במיוחד באזור מפרץ נעמה נותנים מענה. יש בעיקר מלונות 4-5 כוכבים הכל כלול. יש  את כיכר סוהו ואת 'רצועת הקניונים' של אזור נאבק של מלונות הכל כלול. עבור מלונות במפרץ, השטח שלהם נחצה לעתים קרובות על ידי מדרחוב, כך שהחוף עשוי להופיע מעבר לרחוב מבניין המלון.

רשימת עשרת המלונות המומלצים בשארם א שייח

1. ‪Jaz Mirabel Beach‬ 

אתר הנופש ג'אז מיראבל (Jaz Mirabel Resort) נמצא בנאבק ביי (Nabq Bay), ומציע הסעות סדירות באוטובוס לנעמה ביי (Naama Bay). תוכלו ליהנות באתר מ-6 בריכות שחיה, פארק מים ומתקני ספא.

חדרי האירוח מעוצבים בגוונים ניטרליים, וכוללים מיזוג אוויר ושפע של אור טבעי. כל חדר נפתח למרפסת עם נוף של מפרץ אילת או של הבריכה. תעריפי הכל-כלול כוללים ארוחת בוקר, צהריים וערב, ומשקאות הבית (אלכוהוליים).

2. ‪Royal Savoy – Sharm El Sheikh‬

מלון רויאל סבוי (Royal Savoy Sharm El Sheikh) ממוקם במרכז כיכר סוהו (Soho) בשארם א-שייח' (Sharm El Sheikh) ומציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים, חוף פרטי, 3 בריכות שחיה ובר בריכה. אמצעים לשנורקלינג ולצלילה עומדים לרשותכם על פי בקשה.

המלון מציע חדרים, סוויטות ווילות מפוארים עם מיזוג אוויר וטלוויזיית פלזמה עם ערוצי לוויין. הווילות כוללות בריכה פרטית וגן. כל יחידה כוללת חדר רחצה משיש ומרפסת או פטיו שמשקיפה לגנים המטופחים או לים.

3. ‪Iberotel Palace (Adults Only)‬

אתר הנופש איברוטל פאלאס – למבוגרים מגיל 16 ומעלה (Iberotel Palace – Adults Friendly 16 Years Plus) הוא מתחם שכולל שתי בריכות חיצוניות עם מים מתוקים וחדרים עם מרפסות שמשקיפות למפרץ שארם אל-מאיה (Sharm El Maya Bay). יש במקום האירוח שירות הפלגות לחוף אלמוגים.

כל חדרי האירוח כוללים מרפסת או טרסה פרטית ומרוהטת עם נוף של הבריכה, הים או הגינה. חדרים מחוברים וחדרים נגישים זמינים על פי בקשה.

4. ‪Renaissance Sharm El Sheikh Golden View Beach Resort‬

אתר הנופש היוקרתי רנסנס שארם א-שייח (Renaissance Sharm El Sheikh) כולל רצועת חוף באורך של 350 מ'. תוכלו לנצל את ההזדמנות לגלות את העולם התת-ימי בים האדום. מקום האירוח מציע גם אינטרנט אלחוטי בחינם באזורים הציבוריים.

אתר הנופש כולל 384 סוויטות וחדרי אירוח ללא עישון, שמאובזרים היטב באביזרי נוחות כגון טלוויזיה עם מסך שטוח בגודל 42 אינץ' עם מערכת IPTV מקיפה, אמצעים להכנת תה וקפה, מיני בר בתשלום, מגהץ וקרש גיהוץ, שולחן וכיסא. ניתן לבקש סוויטות וחדרים מחוברים.

5. ‪Albatros Aqua Park Sharm‬

אתר הנופש אלבטרוס אקווה פארק שארם א-שייח (Albatros Aqua Park Sharm El Sheikh – By Pickalbatros) ממוקם על הקו השני מהים ויש בו גישה לחוף פרטי באלבטרוס שארם (Albatros Sharm). המקום פועל בשיטת הכל-כלול. אתר הנופש בדירוג 5 כוכבים וממוקם בלב שארם א-שייח. הוא כולל פארק מים פרטי עם המון מגלשות, מתקני שעשועים לילדים ולילדות ומרחץ מעיינות חמים. תוכלו לאכול במסעדה או לשתות משהו בבר. יש במקום פארק מים לילדים, 22 בריכות שחייה חיצוניות ואינטרנט אלחוטי בכל האזורים.

כל 236 החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. חלק מהחדרים כוללים טרסה או מרפסת. כל החדרים כוללים חדר רחצה פרטי, נעלי בית, מוצרי טיפוח בחינם, מייבש שיער, מרפסת או טרסה, כספת ומיני בר.

6. ‪The Cleopatra Luxury Resort‬

אתר הנופש קליאופטרה לאקז'רי שארם א-שייח (Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh) ממוקם מול החוף בחצי האי סיני (Sinai Peninsula), באזור הנפלא של מפרץ נאבק (Nabq Bay). מלון 5 כוכבים זה מציע לכם חוף פרטי ומרכז צלילה, ומתגאה בבריכה גדולה עם שפת אינסוף וב-10 אפשרויות לאוכל ולשתייה. נמל התעופה מרוחק 7 ק"מ משם.

חדרי המלון מציעים עיצוב אלגנטי, טלוויזיות בלוויין עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומיני בר.

7. ‪Solymar Naama Bay‬

אתר הנופש 'סולימר נעמה ביי' (Solymar Naama Bay) נמצא במרכז אזור נעמה ביי (Naama Bay) המפורסם, במרחק 10 דקות בלבד משארם (Sharm). גישה לאינטרנט אלחוטי זמינה על פי בקשה. האתר כולל בריכה חיצונית וטניס שולחן. נמל התעופה הבינלאומי שארם א-שייח (Sharm El Sheikh International Airport) נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה.

כל החדרים כוללים מרפסת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. בחדר הרחצה יש מקלחת ואמבטיה.

אירוח 'הכל-כלול' כולל בופה ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב ומשקאות הבית (אלכוהוליים).

8. ‪Falcon Hills Hotel‬

מלון פלקון הילס (Falcon Hills Hotel) משקיף להרי סיני (Sinai Mountains) ומציע אירוח במחירים משתלמים עם 2 חופים סמוכים. המלון כולל 2 בריכות חיצוניות, מגרשי טניס וספא עם טיפולי עיסוי.

המלון ממוקם באזור מישור ראס אומסיד (Ras Umsid) ומספק ציוד צלילה שיאפשר לכם לחקור את שוניות האלמוגים של הים האדום. חוף אמפורה (Amphora) נמצא במרחק של 750 מטרים בלבד משם, בעוד שהחוף הפרטי של המלון הינו מקושר באמצעות שירות הסעות חופשי.

9. ‪Regency Plaza Aqua Park & Spa Resort‬

אתר הנופש והספא ריג'נסי פלאזה (Regency Plaza Aqua Park and Spa Resort) בדירוג 5 כוכבים ממוקם במפרץ נאבק (Nabq) בחצי האי סיני, בינות לגנים שופעים ומציע חוף פרטי, 4 בריכות חיצוניות ו-5 מסעדות המגישות מנות בינלאומיות.

חדרי האירוח מעוצבים בגוונים חמים וכוללים מרפסת או טרסה, חדר רחצה מפואר משיש ומכונת תה/קפה. חלקם כוללים נופים פנורמיים של הים האדום.

המסעדה הבינלאומית Camello מגישה מטבח איטלקי אותנטי, בעוד שמסעדת Falafel Oriental כוללת טרסה ומגישה מנות מצריות ומזרחיות עשירות. ניתן לסעוד בפנים או באוויר הפתוח.

10. ‪Albatros Laguna Vista Resort‬

אתר הנופש אלבטרוס לגונה ויסטה (Albatros Laguna Vista Resort – By Pickalbatros) ממוקם על חוף חולי פרטי במפרץ נאבק (Nabq), ויש בו חדרים ממוזגים עם טלוויזיית Led, בריכה חיצונית, בריכה מקורה, מרכז צלילה ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

החדרים כוללים חלל פנים מודרני עם צבעים חמים וחדרי רחצה עם ראשי מקלחת כף יד, מראות איפור/גילוח ומייבשי שיער. בנוסף תוכלו לקבל על פי בקשה מגהץ/קרש גיהוץ ושיחות השכמה. שירות משק בית מסופק מדי יום. בחדרים יש רצפות אריחים, חלונות מהרצפה עד התקרה, מרפסות או טרסות עם נוף לים או לבריכה, כספת ומיני בר.

נשמח לשמוע את דעתך

      השאר תגובה

      hotelfinder.co.il
      Logo
      השווה בין פריטים
      • סה"כ (0)
      לְהַשְׁווֹת
      0
      עגלת קניות